Mobirise

MiS dla sieci POS

Zapoznaj się z naszymi rozwiązaniami przeznaczonymi dla punktów obsługi sprzedaży oraz wspomagające i automatyzujące procesy zarządzanie siecią salonów 

Oprogramowanie dla POS

Tworzymy zintegrowane funkcjonalne systemy dla zarządzania siecią salonów sprzedaży oraz wygodnej i szybkiej obsługi klientów

stanowisko kasowe

● wygodna ergonomiczna aplikacja dla POS
● wielu użytkowników na jednej stacji roboczej
● łatwe i szybkie przełączanie pomiędzy użytkownikami
● wiele paragonów otwartych jednocześnie na jednym stanowisku
● obsługa reklamacji i zwrotów
● obsługa zagranicznych systemów sprzedaży detalicznej w salonach

płatności

● różne metody płatności: gotówka, karta, waluta, blik, bon, voucher... 
● łączenie różnych form płatności 
● automatycznie naliczane rabaty i akcje promocyjne
● obsługa kart lojalnościowych i podarunkowych
● integracja z terminalami płatniczymi
● zarządzanie wieloma cennikami dla różnych odbiorców

wydruki

● integracja z drukarkami fiskalnymi oraz drukarkami etykiet
● wydruki niefiskalne - promocji i kuponów na paragonie
● wydruk NIP nabywcy na paragonie
● wydruk dokumentów magazynowych i sprzedażowych 
● wydruk etykiet w tym etykietek cenowych, metek
● wydruk etykiet kurierskich i listów przewozowych

terminale mobilne

● zdjęcia produktów w aplikacji, weryfikacja cen i szczegółów produktów
● mobilny asystent sprzedawcy - podpowiedzi dla sprzedawców dot. skorelowanego asortymentu
● szybki dostęp do stanów magazynowych salonów
● inwentaryzacje w salonach w tym inwentaryzacje ciągłe
● łatwe i szybkie przyjęcia i wydania towarów oraz operacje magazynowe
●sprzedaż z terminala mobilnego 

Mobirise

zarządzanie siecią salonów

● alokacje towarów
● centralne zarządzanie cennikami
● centralne zarządzanie rabatami - akcje rabatowe 
● replenishment
● rankingi sprzedaży
● raporty i zestawienia 

integracja z ecommerce

● współdzielenie magazynu
● transakcje łączone z różnych kanałów sprzedaży, zwroty w innym kanale itp.
● generowanie przelewów dla zwrotów
● automatyczne pobieranie wyciągów bankowych i weryfikacja płatności dla zamówień


integracja platform kurierskich

● zakładanie listów przewozowych z poziomu systemu
● wydruk listów przewozowych na drukarkach etykiet, lub zwykłych
● śledzenie przesyłek w systemie
● śledzenie towarów w drodze 

inne opcje, dodatki

● liczniki wejść klientów
● rejestracja czasu pracy w salonie
● rejestr mebli i wyposażenia
● obsługa znaczników RFID
● lokalizacje magazynowe w salonie ułatwiające odnajdowanie towaru
 
 


Integracja różnych kanałów sprzedaży pozwala na

● centralne zarządzanie sprzedażą produktów

● zakładanie produktów w jednym miejscu dla całej sieci sprzedaży

● współdzielenie zdjęć produktów w różnych kanałach sprzedaży

● współdzielenie i synchronizacja wszystkich zapasów magazynowych w różnych kanałach sprzedaży jednocześnie

● umożliwia zamówienie produktów w jednym kanale, a płatność czy realizacja zamówienia w innym kanale

● realizacja zwrotów, wymian i reklamacji z innych kanałów sprzedaży

● centralne śledzenie i zarządzanie cenami w różnych kanałach sprzedaży

● śledzenie cen takich samych produktów na platformach sprzedażowych (Allegro)

● konfigurowanie dokumentów sprzedaży w zależności od pochodzenia zamówienia oraz punktu jego realizacji

● obsługa rezydencji podatkowych

● obsługa wielu firm w jednej sieci sprzedaży

● integracje punktów realizacji zamówień z platformami kurierskimi w celu automatycznego generowania listów przewozowych i łatwego śledzenia przesyłek

● integracja z systemami bankowymi w celu automatycznego generowania przelewów dla zwrotów czy śledzenia wyciągów bankowych


systemy automatycznej identyfikacji
Adres

SAI Solutions Sp. z o.o.
ul. Sosnowa 94/98
97-200 Tomaszów Mazowiecki

Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi XX Wydział KRS
KRS: 0000831723
NIP: 7732492271
REGON: 385672474
Kapitał Zakładowy: 10 000 zł

Linki

SAI
IoT/RFID

Designed with Mobirise bootstrap themes