Zapoznaj się z naszymi rozwiązaniami przeznaczonymi dla punktów obsługi sprzedaży oraz wspomagające i automatyzujące procesy zarządzanie siecią salonów
● wygodna ergonomiczna aplikacja dla POS
● wielu użytkowników na jednej stacji roboczej
● łatwe i szybkie przełączanie pomiędzy użytkownikami
● wiele paragonów otwartych jednocześnie na jednym stanowisku
● obsługa reklamacji i zwrotów
● obsługa zagranicznych systemów sprzedaży detalicznej w salonach
● różne metody płatności: gotówka, karta, waluta, blik, bon, voucher...
● łączenie różnych form płatności
● automatycznie naliczane rabaty i akcje promocyjne
● obsługa kart lojalnościowych i podarunkowych
● integracja z terminalami płatniczymi
● zarządzanie wieloma cennikami dla różnych odbiorców
● integracja z drukarkami fiskalnymi oraz drukarkami etykiet
● wydruki niefiskalne - promocji i kuponów na paragonie
● wydruk NIP nabywcy na paragonie
● wydruk dokumentów magazynowych i sprzedażowych
● wydruk etykiet w tym etykietek cenowych, metek
● wydruk etykiet kurierskich i listów przewozowych
● zdjęcia produktów w aplikacji, weryfikacja cen i szczegółów produktów
● mobilny asystent sprzedawcy - podpowiedzi dla sprzedawców dot. skorelowanego asortymentu
● szybki dostęp do stanów magazynowych salonów
● inwentaryzacje w salonach w tym inwentaryzacje ciągłe
● łatwe i szybkie przyjęcia i wydania towarów oraz operacje magazynowe
●sprzedaż z terminala mobilnego
● alokacje towarów
● centralne zarządzanie cennikami
● centralne zarządzanie rabatami - akcje rabatowe
● replenishment
● rankingi sprzedaży
● raporty i zestawienia
● współdzielenie magazynu
● transakcje łączone z różnych kanałów sprzedaży, zwroty w innym kanale itp.
● generowanie przelewów dla zwrotów
● automatyczne pobieranie wyciągów bankowych i weryfikacja płatności dla zamówień
● zakładanie listów przewozowych z poziomu systemu
● wydruk listów przewozowych na drukarkach etykiet, lub zwykłych
● śledzenie przesyłek w systemie
● śledzenie towarów w drodze
● liczniki wejść klientów
● rejestracja czasu pracy w salonie
● rejestr mebli i wyposażenia
● obsługa znaczników RFID
● lokalizacje magazynowe w salonie ułatwiające odnajdowanie towaru
Integracja różnych kanałów sprzedaży pozwala na
● centralne zarządzanie sprzedażą produktów
● zakładanie produktów w jednym miejscu dla całej sieci sprzedaży
● współdzielenie zdjęć produktów w różnych kanałach sprzedaży
● współdzielenie i synchronizacja wszystkich zapasów magazynowych w różnych kanałach sprzedaży jednocześnie
● umożliwia zamówienie produktów w jednym kanale, a płatność czy realizacja zamówienia w innym kanale
● realizacja zwrotów, wymian i reklamacji z innych kanałów sprzedaży
● centralne śledzenie i zarządzanie cenami w różnych kanałach sprzedaży
● śledzenie cen takich samych produktów na platformach sprzedażowych (Allegro)
● konfigurowanie dokumentów sprzedaży w zależności od pochodzenia zamówienia oraz punktu jego realizacji
● obsługa rezydencji podatkowych
● obsługa wielu firm w jednej sieci sprzedaży
● integracje punktów realizacji zamówień z platformami kurierskimi w celu automatycznego generowania listów przewozowych i łatwego śledzenia przesyłek
● integracja z systemami bankowymi w celu automatycznego generowania przelewów dla zwrotów czy śledzenia wyciągów bankowych
Designed with Mobirise bootstrap themes